FARMEN KJENDISVERSJON

For litt siden ble nyheten sluppet om at farmen kommer i kjendisversjon!  Kunne dere tenkt dere å se meg i det programmet? Vel, jeg tenker..

Det krever masse tid å reise bort å spille inn et slikt program, så det er også noe jeg måtte ha vurdert om spørsmålet skulle ha kommet min vei – jeg har jo en blogg å oppdatere! Men for å være helt ærlig, så tror jeg faktisk ikke jeg hadde gjort det så aller verst på et slikt program! Jeg har vært mye på gård, jeg elsker å være rundt dyr, jeg tror jeg spiller godt på lag og jeg har bra arbeidsmoral. Dessuten er det ett av programmene jeg liker aller best. Men vi får se, hva framtiden bringer! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg