Min familie

God kveld! Jeg har hatt en skikkelig avslappende dag, slik det skal være når man har ferie. Håper dere har det fint! Jeg er litt sløv etter i går, men ellers er alt på topp. Jeg dro aldri på byen i går, jeg var sammen med noen venner og festet der, men når de andre tok veien videre dro jeg heller bare hjem. Å være hjemme er alltid best, hilsen Sophie, 43 år og fembarnsmor, haha. Nei, men jeg er ikke så fan av å feste!

Farmor og farfar har vært her på besøk og jeg spiste en ordentlig deilig vegansk middag! Tenk at dette er vegensk? Det hverken ser ut til å være det, eller smaker sånn.

Besteforeldrene mine er så søte, tar vare på alle artikler de finner om meg, ser det meste jeg gjør på tv og støtter meg masse. I tillegg er de veldig flinke til å gi meg et “fristed” ved å ikke snakke om blogg og jobb når jeg er hos dem, fordi de forstår at jeg får det presset fra så mange andre kanter. Fine folk, virkelig. 

Meg og farfar. Han er nok den jeg har fått “stemmen” min fra, altså at man snakker høyt om ting man bryr seg om, at man er engasjert og at man står på. 


 

I morgen kommer tv2 og bloggerne hit, og tro det eller ei.. å spille inn tv er slitsomt (men gøy!) så jeg skal nok legge meg sinnsykt tidlig i kveld. Men, vi snakkes som vanlig litt senere uansett! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg