MEG SOM LUCIA

God Lucia!!! Det hadde jeg helt glemt. Det er vel mest når man var yngre og gikk på skolen at man brydde seg om å “feire” lucia, ettersom man fikk bake lusekatter og se på luciatog istedenfor å ha vanlig undervisning. Haha, det var lucia for meg iallefall. 

Forresten, hva synes dere om debatten som jeg hørt snakk om, som handler om en gutt kan være lucia i toget eller ikke? Selv synes jeg det begynner å gå litt over stokk og stein.. Likestilling i all ære, men visse ting blir litt for dumt. Hva er det som er så galt med å være ulike egentlig? Vi ER jo ulike, og lucia var en kvinne. Det er jo nesten som om kvinner skal begynne å kreve å kunne bli kåret til “årets mest sexy mann” og omvendt snart, bare for at alt skal være likt.. Merkelig. Ja til like rettigheter og lik behandling, men enkelte debatter kan man gjerne droppe for min del.

Meg som lucia, hehe. Gammelt bilde, tatt i barnehagen 😛 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg