For første gang på lenge..

annonselenke

Jeg holder på å fikse meg, snart skal jeg møte en venninne og så går turen videre mot fest. Det er veldig lenge siden jeg festet i Harstad, så det blir nok gøy! :) Å gå ut i en liten by er en helt annen greie enn å for eksempel feste i Oslo, ettersom man alltid møter på så mange mennesker man kjenner eller vet hvem er i Harsad. Nå som jeg har flyttet synes jeg faktisk det er litt morsomt! Men når jeg bodde her var jeg sinnsykt lei av å alltid se de samme menneskene..

Kjolen min finner du her / klokken er fra Michael Kors. 


Vi blogges mer i morgen! Nå skal jeg se til å kose meg skikkelig. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg