Jeg blir like sjokkert hver gang!

Tusen takk for så god respons igår! Det hadde jeg ikke forventet, men det gjør meg veldig glad ♡ Det slutter virkelig aldri å sjokkere meg at folk faktisk leser det jeg skriver, jeg ser veeeeldig ydmykt på akkurat det.. 

Jeg sov sinnsykt lenge i morges, etterfulgt av nesten en time i badekaret. Deilig! Jeg tok noen glass vin med et par venninner i går, og det var så gøy å møte vennene mine i Harstad igjen! Ettersom vi sees så sjeldent så var det masse å prate om og ta igjen, og nå ser jeg fram imot flere morsomme kvelder sammen.



Haha kan man være forelsket i en hund, forresten? Charlie gir meg nesten sommerfugler i magen, så søt som han er + jeg tenker på han hele tiden.. 


 Jeg skal prøve å komme meg opp av sofaen å få gjort noe idag, hehe. Det er jo tross alt lørdag :) Jeg er utrolig lat og sløv idag, men… det er jo ferie? 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg