FRA DRØM TIL MARERITT

Jeg og Charlie hadde touchdown i Harstad for ikke så lenge siden. Jeg hadde sett fram til en relativt koselig flytur sammen med min lille, men til mitt store sjokk og fortvilelse måtte han være ved bagasjen under reisen, og ikke i kabinen med meg.. Jeg hadde jo booket og betalt for å ha han med meg hele veien, men jeg hadde feil bur (som er min feil), så da fikk det bli sånn. Jeg tenkte det verste, at han ville komme tilbake død, at han skulle ha fått sjokk og ikke være den samme igjen.. Men heldigvis har jeg en liten tøffing som er akkurat den samme enda, og nå har vi noen uker sammen på å kose oss i nord!


Nå er det bare å koble ut alt stress og la mamma passe på meg, luksus! Det er så deilig å ikke ha noe sted jeg “må” være, jeg slipper å føle at det er 1000 ting som står ugjort bare jeg slapper av noen timer. Dette trengte jeg!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg