HJEMME PÅ EKTE

Si hei til verdens minste juletre..

Jeg har kjøpt litt nye småting til leiligheten, og det kommer til å bli så koselig etterhvert! :) Og et lite juletre måtte det så klart bli, hehe.. Det var deilig å ordne litt hjemme før jeg dro til Harstad, da blir det ekstra koselig å komme tilbake til Oslo igjen også. Da R først kom inn i livet mitt hadde jeg kun en slitt sofa, en tv og en skrivepult i leiligheten, tenk det? Den var grusom, jeg hatet den og angret på at jeg hadde kjøpt meg leiligheten i utgangspunktet. Men med rett ting, så blir det så koselig! Marmorspeil og “bord” fra milla boutique, resten fra kremmerhuset. 



 


 

Forresten, wow så hyggelige tilbakemeldinger på videoen til meg og Joakim, og ikke minst TAKK for 1000 subscribers på youtubekanalen vår! Tenk det, etter bare EN video! Neste dukker opp om 6 dager, så følg med. Klem! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg