BRYNENE MINE UTEN SMINKE

brynene mine uten sminke, etter farge og forming. 

Tidligere i dag var jeg på brow rehab for å fikse brynene, og jeg er superfornøyd som vanlig! Jeg har fått naturlige, markerte og fyldige bryn takket være den salongen, og føler meg superfresh uten sminke også :) Når jeg er der farger jeg brynene, før vi vokser dem og napper litt. Salongen til brow rehab ligger på pilestredet rett ved hendrix hair, så jeg pleier å gå litt imellom de og snakke med alle jeg kjenner siden jeg er der så ofte, haha.. De ansatte er så herlige! 




Brynene mine med sminke på.

Dere kan sjekke de ut på instagram om dere har spørsmål eller vil booke tid osv. Jeg anbefaler det! Brows on fleeeeek oh yes. (ps, jeg hadde tatovering på brynene før, men den er borte for lenge siden.. ikke så permanent som man skulle tro, og takk gud for det!).

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg