ET OVERFLADISK PUSTEROM

reklame for egen kolleksjon

Det er kanskje rart å si det, men når tankene mine løper løpsk og det er mye å håndtere på en gang er det overfladiske mitt fristed. Da kan jeg koble ut tankene og fokusere på noe veldig lite viktig, som hårfarge, krøkker og sminke. Jeg vet at mange jenter finner et pusterom der, uansett hvor rart det måtte høres ut for utenforstående. Men slik er det for meg, og i dag har vært sånn, når det stormer sånn rundt meg. 

Den følelsen da jeg først fikk dette håret i postkassen og så bilde av meg selv på pakken.. Det er veldig vanskelig å beskrive om jeg skal være ærlig. Jeg har jo selv åpnet slike pakker hundre ganger, fra jeg var ung på jenterommet og til nå – plutselig er det mitt ansikt! Det føltes surrealistisk at jeg har vært med på å skape noe som jeg er så fornøyd med. 

Det er det tykeste, mest glansfulle håret jeg har prøvd av clips, og jeg har brukt det i flere år.  I tillegg har jeg jo testet hår fra ulike leverandører i hele seks måneder nå, før det endelig ble helt 100% rett. Jeg har valgt å fokusere på farger som er litt utenfor boksen om man tenker tradisjonelle extensions, men ikke alle er like “crazy” som denne som heter #pink. 

Tidligere har jeg alltid måtte bytte ut extensionet etter rundt 2 måneder når det kommer til clips, fordi jeg er avhengig av at det skal se frseht ut hele tiden. Eller, dere som har prøvd clips vet at det kan floke seg / dele seg etter en liten stund med bruk. Det er sinnsykt dyrt om man føler for å oppdatere seg hele tiden, og jeg vet jeg har unge lesere, derfor ville jeg lage noe som holder en god stund og man slipper å føle på “presset” ved at det ikke ser så frisk ut, og at man føler man har brukt mye penger på dritt. Dette håret holder myyyye lengre. Jeg ville også lage hår som er lettere å style enn vanlige extensions – det har jeg også fått til. Du slipper å måtte krølle og krølle uten å få noe effekt. Under her hadde jeg ikke styling-spray, med krølltang på i rundt 5 sekunder på hver remse. 

Som noen av dere vet, bruker jeg også tape fra hendrix hair. Jeg har ofte gått i perioder uten tape (når frisøren min ikke jobber i oslo, for eksempel) og da bruker jeg kun clips og det går fint. Til vanlig liker jeg å ha tape fordi det ofte er et “krav” om man skal være på tv (faktisk!), for at det er lettere å sette opp og ikke alle klarer det. Så, nå som jeg har tape bruker jeg en halv eller bare en eller to remser av clips, men på disse bildene har jeg fire remser for å vise dere bedre. Jeg er nok også en ganske slitsom kunde å ha som frisør, håret mitt blir veldig ødelagt av alle tv-opptak jeg gjør, der extensions blir tupert, sprayet, greid ned igjen, tupert, støvet ned.. Ja. Slik skal man ikke behandle hår, tape eller clips. 

Jeg ønsket ikke å ha tape i min kolleksjon fordi jeg ikke er 100% sikker på at leserne mine får festet dette på hos en proff, og det MÅ man gjøre. Derfor ville jeg lage noe enklere, for mine yngre lesere eller for de som liker å variere litt. 


Du kjøper kolleksjonen min her <3 Neste uke viser jeg dere flere farger, pluss hvordan man fester extensions slik at det blender seg fint inn med ditt naturlige hår. Jeg vil også vise dere hvordan man setter på clips og likevel kan ha høy hestehale uten at festene vises! Det vet jeg mange har ønsket. Dette er en limited edition med hår, så jeg krysser fingrene for at dere som ønsker dere dette i julegave rekker å få en pakke under treet! Det er allerede mye som er solgt, og det er jo fint, likevel vil jeg at alle som ønsker seg skal få mulighet.. 

Fargen på håret mitt er laget av Sara W på hendrix hair, så make sure at dere har en god frisør om dere skal gå til mer “crazy colours”. Det krever en del å få en slik farge, opprettholde den osv. Og et annet ps – om dere velger å farge clipsene, gå til en frisør for det også 🙂 

 


 

pst! Håret mitt er i 50 cm, jeg følte det var vanskelig å lage ypperste kvalitet med lengre hår med tanke på hvilke farger jeg ville ha som krever en del fargebehandling. Men, luxushair har også 65 cm inne i andre farger (noen av dem har jeg vært med på å plukke ut, men følte det ble for “naturlig” for min egen kolleksjon, haha), så det kan være lurt å titte innom ellers også. Her er det veldig begrenset igjen på lageret, og alt skal ut. De kommer ikke til å få inn 65 cm flere ganger, så det blir siste mulighet. Dere finner det her! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg