TIL VERDENS BESTE

Vet dere hva? Det ble en ny dag i dag også. En ny, fin dag. Jeg lar meg ikke knekke av kritikk, kritiske spørsmål eller hva man nå måtte kalle det. Men la oss ikke forveksle det med å nedverdige noen, trakassere noens utseende eller mobbing. Noe av det første man burde lære på skolen er forskjellene på konstruktive tilbakemeldinger og mobbing. La oss bare håpe de lærer det på journalisthøyskolen.. Takk for alle fine meldinger! 


 

Til noe langt mer hyggelig. I dag har verdens fineste mamma bursdag! Ikke bare skylder jeg mamma at jeg i det hele tatt eksisterer på denne planeten, men jeg har også arvet noe av det viktigste jeg har fra henne.. Ydmykheten og empati. Mamma er gjennomgod, og jeg hører henne sjeldent si et vondt ord om noen. Hun er en lytter, og hun passer på alle rundt seg. Hjemme hos oss har alltid vært et fristed for mine venninner hvor man kan komme å få slappe av, snakke med noen og spise god mat. Hun er den som lærte meg om dyrevern og fortalte meg om det grusomme i verden da jeg var liten, som jeg enda har med meg den dag i dag. 


 

Tusen takk for at du er min mamma, for at jeg alltid får så mye støtte fra deg og for at du er så snill. <3 Jeg gleder meg til å komme hjem! Veldig glad i deg. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg