LITT NYTT I GARDEROBEN

annonselenker

Jeg har kjøpt meg sånne store lamper som er perfekte å bruke når man tar bilder, og derfor er bloggmotivasjonen på topp. Det har vært så vanskelig med mørketiden, men nå – nå er jeg helt hyper! Uansett, jeg har kjøpt et par plagg på nelly som jeg hentet på posten i dag, og ville gjerne vise dere. En av dem skal jeg ha på meg idag, enda litt usikker på hvilken..

Rød kjole her / svart kjole her 

Og tenk, nå reiser jeg snart til Harstad! Bare tre dager igjen, og jeg skal være borte sykt lenge.. Kommer til å savne Robin masse, men samtidig blir det sinnsykt deilig å se familien min igjen, og venninner. Mine nærmeste venninner! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg