DET STORE I 2016?

Jeg har akkurat spist en litt sen lunsj og snart skal jeg mot sentrum en kjapp tur. Julegaver har det enda ikke blitt noe av, så jeg må prøve å ta tak! Dagens lunsj er forresten naturell yoghurt blandet med fun light. Kanskje det høres forferdelig ekkelt ut, men det er faktisk veldig digg! :)

 

I kveld skal jeg til min venn Joakim for å spille inn videoblogger. Det blir så gøy, jeg gleder meg! Jeg har virkelig troen på videoblogger i 2016, jeg føler man nesten må være god på det nå for tiden. I denne bransjen gjelder det å henge med i svingene og man kan ikke ligge på latsiden, man må alltid oppdatere seg. Dessuten elsker jeg videoblogger, og Joakim har så god peiling på video! Dette blir bra, i dag spiller vi inn quiz, would you rather, reaksjoner å gamle videoer etc. Videoer skal komme ut hver onsdag! Woho!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg