NORSKE HELTER OG STARSTRUCK SOPHIE

I går kveld var jeg på gallaen “norske helter”, og for å slippe å ha med seg en svær veske ble det bare noen mobilbilder denne gangen.. Gallaen var iallfall sinnsykt fin, og veldig rørende. Jeg hadde med meg min venninne Marte, og så møtte jeg mange jeg kjente der. 

Det er utrolig fint og ikke minst viktig at vi i Norge har en pris som hedrer norske helter, helt normale mennesker som har gjort noe fantastisk for andre og samfunnet. Jeg tok til tårene flere ganger… Mennesker kan være så fantastiske, om man bare prøver. 


Ble litt starstruck av Erna, altså statsministeren vår. 





Forresten så er extensionskolleksjonen min ute nå! ENDELIG! Dere finner den her, men jeg skal så klart blogge mer om den senere idag. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg