få 50% rabatt på en weightlessbukse!

annonse 

For litt siden skrev jeg om min lille rumpe. Mange bare “nei, den er jo ikke liten!” men tro meg, den er det. Men, det finnes jo et par hjelpemidler man kan ta seg i bruk av! For eksempel buksene fra weightless. Jeg har vel kanskje.. 20 slike bukser? Greit å kunne variere litt, hehe. 

Her har dere noen av buksene mine fra weightless som jeg er veldig glad i. Behagelige å ha på, i tillegg til at de gir rumpa et ekstra løft. Jeg har jo skrevet om disse buksene i flere år, så jeg er veldig glad i dem! Dere kan se hele utvalget av bukser her.  



 

De kommer i en liten, søt forpakning og som regel rett i postkassen etter kun et par dager. Sinnsykt digg!

Og dere? Om dere skriver inn eposten deres under her, får dere 50% rabatt på neste kjøp hos weightless! Hvor bra er ikke det? Halve prisen, altså!

// window.innerHeight) { iframe.style.height = window.innerHeight + “px”; } break; case “reloadPage”: window.location.reload(); break; } var isJotForm = (e.origin.indexOf(“jotform”) > -1) ? true : false; if(isJotForm && “contentWindow” in iframe && “postMessage” in iframe.contentWindow) { var urls = {“docurl”:encodeURIComponent(document.URL),”referrer”:encodeURIComponent(document.referrer)}; iframe.contentWindow.postMessage(JSON.stringify({“type”:”urls”,”value”:urls}), “*”); } }; if (window.addEventListener) { window.addEventListener(“message”, handleIFrameMessage, false); } else if (window.attachEvent) { window.attachEvent(“onmessage”, handleIFrameMessage); } if(window.location.href && window.location.href.indexOf(“?”) > -1) { var ifr = document.getElementById(“JotFormIFrame”); var get = window.location.href.substr(window.location.href.indexOf(“?”) + 1); if(ifr && get.length > 0) { var src = ifr.src; src = src.indexOf(“?”) > -1 ? src + “&” + get : src + “?” + get; ifr.src = src; } }
// ]]>

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg