LAST NIGHT

Hei igjen, dere! Så gøy at mange av dere likte reklamefilmen min, det setter jeg pris på. Og nå da? Jeg prøver febrilsk å gjøre meg klar, i kveld skal jeg være med på en galla som heter “norske helter”, og med meg på det tar jeg en venninne.. Spennende! 

Jeg er sykt trøtt idag. I går skulle jeg ha en “chillefredag” med noen venninner, spise på art of sushi og drikke vin. Men kvelden fikk en ordentlig helomvending og det endte med at vi dro ut! Vi ble sinnsykt gira på å feste etterhvert, så vi møtte noen flere og dro til the villa! En veldig morsom kveld selv om jeg og Ariel brukte hundre år på å få en taxi hjem. Trodde aldri jeg skulle komme meg til leiligheten men det ordnet seg til slutt! Dessverre kan jeg ikke ta offentlig transport alene på en lørdags natt, det har jeg gjort et par ganger og da er folk sinnsykt ivrige.. Det blir fort sånn når man har fått alkohol i blodet.

 

 
Ariel fikset neglene mine igår! Sååå fine. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg