HELLO KITTY MATLAGING

 

 

annonselenke

Denne søte lille stekespaden fikk jeg i bursdagsgave for noen år siden, og den har fulgt meg siden. Jeg elsker hello kitty! Det kommer jeg aldri til å gi slipp på, hehe. Dagens lunsj ble min favoritt fiskesuppe, nord-norsk som jeg er. 

Genser her.

Nå skal jeg ta med med meg Charlie for å fikse neglene! På tide at den lille hunden får seg en fransk manikyr.. Neida, det er jeg som skal fikses opp, han er bare med fordi han elsker å være med steder, enkelt og greit. Vi blogges litt senere!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg