THE BIGGEST MIDGET IN THE GAME

annonselenke

Når jeg endrer hårfarge føler jeg alltid at jeg må starte på nytt med sminke, klær og hele pakken. Hva passer sammen, hva passer ikke? Med rosa hår er det spessielt vanskelig når det kommer til lepper. Jeg kan ikke ha rosa lepper nå, ikke lyserosa, det ser dumt ut. Jeg finner vel ut av det etterhvert.. Her har jeg blandet to leppestifter fra urban decay, i tillegg har jeg fargelinser på meg fra desiolens. Elsker å eksperimentere med utseendet! 


Genser finner du her.

Nå.. Hva skjer nå i det glamorøse livet til Sophyyy Elise? Aka the biggest midget in this blogger game? Aka O.G SOPHY? Jeg skal vaske opp. Jeg har ikke oppvaskmaskin. 

(Søker spons på oppvaskmaskin og mer søvn per natt enn 5. Det begynner å gå utover humoren min).

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg