MIN NYE HÅRFARGE ER..

 

 

annonselenke

I hele mitt liv har jeg seriøst aldri vært så fornøyd med en hårfarge eller tenkt at noe som helst kan være mer “meg”. Jeg får nesten sommerfugler i magen! Eller helt ærlig, for noen minutter siden fikk jeg faktisk sommerfugler da jeg så meg selv i speilet, haha.. Forelsket i seg sjæl.



Pysjamasen min finner dere her. 

Fargen er laget av Sara W. på hendrix hair pilestedet, dere finner hennes instagram her. Hun gjør meg så fornøyd gang etter gang! Og dette er faktisk samme extensions som de blå, vi har bare farget over dem. Hun klarer det meste hun der! Så tusen millioner takk Sara for at du alltid hører på mine ønsker, og ikke minst for at du klarer det.

Jeg skal lage et innlegg etterhvert med hvilke produkter jeg bruker på håret, jeg har noen gode produkter om man har extensions. 

Håper dere likte den! Wæææh så glad jeg er! Nå skal jeg lese litt i “selvskryt” som cathinthecity har skrevet. Elsker den boken, og allerede lest den to ganger. Den anbefales 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg