GÅRDAGENS FEST MED ELLE

I går ble jeg invitert på et event i regi av Elle, og på innbydelsen sto det noe om julegaveshopping. Fett, tenkte jeg. Da kan jeg handle julegaver på kvelden, drikke litt samtidig og få gratis mat! Perfekt! Så, jeg inviterte med meg min venninne Louise, dro til Aker Brygge og var fast bestemt på å komme hjem med noen julegaver. Lang historie kort, jeg misforsto. Det var ikke noe julegaver. Det var veldig lite mat. Det var nesten bare alkohol, haha.

Et glass ble til to, to ble til tre, tre ble til seks og før jeg visste ord av det hadde vi flyttet “festen” til badet og satt like gjerne der å skravlet. Jeg møtte en person jeg kjenner, og det var Stian Blipp. Istedenfor å oppføre seg som et normalt menneske begynte jeg å snakke om julebord og at “DET burde vi ha!!!”, (ettersom vi er i samme management nå) og jeg var helt overgira av tanken ettersom jeg aldri har vært på julebord. De hadde visst hatt ett, for en hel måned siden. Vel vel, neste år da!

Fine Louise!

Søte (?) meg, haha.. 

Det var faktisk såpass at jeg måtte ta en paracett da jeg kom til frisøren.. Men nå er jeg tilbake i god form, og sitter med farge i håret! Æh, gleder meg til å vise dere! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg