DAGENS TRENING

Jeg kom akkurat hjem etter en treningsøkt på Elixia. Jeg hater å være der, alt for mange folk.. Dette er andre gang siden jeg meldte meg inn for snart et år siden at jeg faktisk er der, så man kan trygt si at det er bortkastede penger som blir trukket fra kontoen hver måned. Men det føltes godt å ha tatt en skikkelig rumpeøkt med vekter! Jeg har trent rumpe hver dag i et år så det er eneste stedet jeg har muskler, og er derfor det eneste jeg tør å trene på studio. 

Jeg tok faktisk med meg kamera på trening, men det fantes ikke et eneste øyeblikk det var passende å ta det opp. Når jeg star midt blant en flokk nakne damer i garderoben var det heller ikke rett tidspunkt, så da knipset jeg noen raske bilder med mobilen. Til og med det var flaut, haha. Jeg får lyst til å rope “men ja, jeg lever av å dokumentere hva jeg gjør 🙁 ” slik at ikke alle tror jeg er sosialt tilbakestående.

Nå må jeg handle og hjelpe Robin å ta noen bilder! Han står her på sidelinjen og prøver seg fram med selvutløser uten noe videre hell, haha.. Så da bloggproffen hjelpe litt! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg