JULEGAVETIPS – JENTER / DAMER

annonse

Det er mange som har spurt meg om hva jeg ønsker meg, og hva jeg tror kunne ha vært perfekte julegaver til jenter. Alle er ulike og det er vanskelig å finne noe som passer alle, men med utgangspunkt i min egen og venninners ønskeliste har jeg satt sammen denne! Om du ikke har penger, er en fin gave tid. Gi bort tiden din til noen du er glad i, inviter på tur, på trening, på jentekveld.. Gi dem en kveld uten oppmersomhet på mobil eller sosiale medier. 

  
1. Truse med innlegg. Ja, dette høres kanskje helt sinnsykt ut, men for min del kunne det ha vært gøy å teste ut om man for eksempel skal ha på seg en dødsfin kjole, men føler at rumpa ikke ser så bra ut. Haha, dette er lett noe jeg kunne ha kjøpt til en venninne om hun ofte klager over rumpa si. / 2. Mobildeksel likt som det jeg har, bare i sort. / 3. Kettlebell som er perfekt til hjemmetrening, min favoritt med denne er squats. Dessverre har jeg ikke en slik hjemme, og ønsker meg den til jul! En venninne får også denne, fordi hun ikke har råd til medlemskap på studio med sitt studentstipend. / 4. Treningsjakke fra rönisch. Hadde denne før men har glemt den igjen noe sted, da vil jeg ha ny! Billig er den også. /5. Anorakk fra Barfota. Solgte min tidligere i år, og jeg angrer utrolig mye.. Jeg ønsker meg denne! /6. Frownies Eye-pads som hjelper mot rynker og gir et mer våkent blikk. 7/ push up bh med dyp kløft. /. Noka caramel confect bar 10 stk. Disse er sååå gode!

Noe annet å kjøpe til en venninne kan være for eksempel dette dekselet..

Det finner du her. Det er også et stort utvalg av lignende deksler her.


 

Eller dette skjerfet!

Hele utvalget av skjerf finner dere her.


 

Jeg håper alle gleder seg til julen! Og om ikke, så er jeg ikke langt unna om man vil snakke. Dere når meg på fanpagen <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg