REISEPLANER

Midt i denne kulden klarer jeg ikke å la være å drømme meg bort til varmere temperaturer, så jeg gikk igjennom bildene fra reiser jeg har gjort i 2015. Jeg har vært i USA tre ganger, i Spania og på Kreta! Og alle reisene føles som en evighet siden..  Jeg har faktisk ikke tenkt til å reise like mye i 2016, nå drar jeg jo til Vegas over nyttår men ellers blir det vel bare en tur til Portugal og en reise med familien. Jeg vil heller fokusere på jobb her hjemme, jeg har så mange planer for 2016 som ikke kan bli realisert uten at jeg virkelig prøver.

Det er sykt koselig å se tilbake på iallfall, og nå teller jeg ned dagene til Las Vegas! Woho! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg