ETT AV MINE BESTE KJØP!

Nemmen, Oslo i mitt hjerte altså! Se hva den megasøte byen nå har stelt i stand nå… Jeg blir helt varm i kroppen når jeg vandrer langs gatene i desember med julemusikk i ørene, fine belysninger over alt, irriterende selgere som løper etter meg med Omega 3.. Til og med det føles nesten litt koselig! 


På vei hjem innså jeg brått at jeg ikke eier en eneste julepynt! Men det stopper ikke mitt humør, for jeg har skaffet meg verdens kuleste julegenser med min homeboy JC på (jesus christ)! Ler. Jeg vil bestille en til pappa også ettersom han ligner litt på jesus… I fjor hadde jeg det veldig morsomt på pappas bekostning, noen som husker dette innlegget? Genseren er bestilt her, sokkene er gamle fra ebay. Jeg skal lett ha på meg denne på julaften. Punktum. 

Men slapp av.. Jeg kjøpte faktisk en julestjerne også som kan lyse litt opp i leiligheten. Jeg elsker jul!

Jeg har en julekalender fra bodyshop, men har faktisk glemt å åpne dagens luke.. Det skal jeg løpe å gjøre nå! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg