I MITT KJØLESKAP FINNER DU..

Mandag er som regel den store handledagen, men i går trodde jeg det var søndag så da skjedde det nå istedenfor, ler litt av meg selv.. Jeg handler nesten alltid mat på meny ettersom de er den eneste butikken i nærheten av meg som selger vegetarmat, selv om meny er så mye dyrere enn andre butikker. Idag tok vi turen dit, og dette er hva som ofte blir med hjem!

Mye fisk, litt vegetar / vegansk, veldig lite pålegg (kun ost og nugatti, men hadde rekeost og bringebærsyltetøy fra før av, litt av et utvalg), drikke, godteri, litt tilbehør til middager og pulver som gir energi før trening.. 

Selv om jeg føler jeg kjøper ganske lite mat er det uansett sinnsykt mye penger som går til det. Dette gikk på over 1000 kr om man ser bort fra treningspulveret, som koster 500 kr bare det. Jeg vet at jeg uansett må ut å kjøpe mer mat om en uke igjen.. Dere som enda bor hjemme må sette pris på hvor heldige dere er som slipper å fylle et kjøleskap enda, det er stress!

Dagens middag ble iallfall fiskeburger, det smakte sinnsykt godt og er jo hundre ganger sunnere enn vanlig burger. Tommel opp fra en mett og fornøyd liten jente!



 

Forresten så anbefaler jeg dere å lese innlegget til Emilie (voe) om hennes tur på et slakteri i dag. Hun deler mange av de samme meningene som meg, men er nok litt mer saklig og objektiv enn jeg selv klarer å være til enhver tid. Så forstår godt at notura ikke har invitert meg på en slik tur enda, hehe.. Men spennende lesning, det var det. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg