MORGENKOS

annonse

Jeg startet morgenen min slik som dette. . .

Dere har jo sett meg med denne ansiktsmasken på flere ganger, jeg liker den veldig godt! Og nå har jeg endelig lært meg at man må ta på et tykt lag, da gjør det ikke vondt å fjerne den. Man må altså være nøye med påføringen, men det er faktisk ganske gøy – som å male seg i ansiktet! Masken heter Jolie Visage, og kan kjøpes her.

Noen andre ganger jeg har brukt denne:

Dette er en ansiktsmaske som renser porene i dybden og forebygger hudormer. Den har milde ingerdienser, så leger ga meg tommel opp til å bruke denne samtidig som jeg gikk på ISO når man må være ekstra forsiktig med huden. Den er heller ikke testet på dyr!

Det er veldig enkelt. Først må du rense huden (for eksempel med sminkefjerner / vann), så påfører du et tykt lang med masken over ansiktet. La den være på i 15-20 minutter, og så begynner du nederst og drar forsiktig av. Skyll så ansiktet med lunkent vann og avslutt med fuktighetskrem! Det er noen ganske syke før / etter bilder på nettsiden, som dere kan se her.

Den er nå nesten på halv pris! Dere finner den her! 


 

Forresten, planlagt lanseringsdato for kolleksjonen min på luxushair er 7 desember! Følg med! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg