10 TING DU IKKE VISSTE OM MEG.

 Som dere kanskje allerede vet hater jeg ark / papir. Men det verste med det er når folk samler en bunke ark, og så dunker dem mot bordene for å samle alle arkene fint sammen. Forstår dere hvilken lyd jeg mener? Da HYLER jeg, holder meg for ørene og roper “STOPP, VÆR SÅ SNILL!” men ingen forstår jo hva de skal stoppe med, så de fortsetter med den jævla lyden og bare ser spørrende på meg. Ah..

 Jeg er nesten litt for forsiktig med penger i blant. Jeg handler kun mat en gang i uken til kjøleskapet, og blir jeg tom for brød, da er jeg tom for brød og skal absolutt ikke bruke penger på mer, haha..Jeg gikk nettopp to måneder uten spotify premium også fordi jeg mente 99 kr i måneden var mye når man tenker på at igjennom året er det over 1000 kr. 

 Jeg nyser aldri en eller to ganger, men oftes fire fem på rad. Lillesøsteren min er ekstrem og jeg tror det meste jeg har telt på henne var 12 nys på rappen. Det er veldig ekstremt, er det ikke?

 Jeg har ekstremt sceneskrekk, og den kommer jeg nok aldri til å bli kvitt. Jeg blir nervøs, kvalm, skjelver, og en gang besvimte jeg nesten. Men derfor utfordrer jeg meg selv så ofte jeg kan på det punktet, for det kan jo bare bli bedre!

 Når jeg går ute i offentligheten alene har jeg nesten alltid caps / lue / hette på hodet. Jeg føler meg naken uten og om jeg er på offentlig transport merker jeg hvordan folk stirrer så mye.. Da er det bedre å kunne skjule seg bak noe.

  Etter at jeg skrev om gutten jeg som 6-åring ble kjent med på Gran Canaria, så fikk jeg kontakt med han! Helt sinnsykt! Jeg har ikke snakket med han på 12 år, og plutselig fikk man tak i han via bloggen. Han ante altså ikke at det var meg, altså Sophie Elise som han hadde vært med, men han husket meg veldig godt så det var morsomt! Rart at man kan nå ut til så mange via en blogg. 

 Jeg føler jeg er over den “kneika” hvor folk tenker så nedlatende om meg som de gjorde før – og det føles veldig bra!

 Kallenavnet mitt via Robin er hubischnu / hubi / beibidi. 

 Jeg har aldri blødd neseblod i hele mitt liv, ikke engang da jeg opererte nesa.

 Jeg har aldri hodepine, har hatt det kanskje to ganger i hele 2015 og da blir jeg så sjokkert over denne uvandte følelsen at jeg kaller meg selv for “syk” og klarer ikke gjøre noen ting. 

 Jeg kom på 35-plass i se&hørs kåring av norges best kledde… Haha og i fjor var jeg nummer to på verst kledde. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg