BARE Å GRIPE SJANSEN!

annonse

Hei dere, og god lørdag! Her ligger jeg ikke på latsiden for jeg skal snart til tv2 sine studioer for å delta på lipsync battle. Men før jeg pakker sammen tenkte jeg å tipse dere om et veldig bra tilbud! 

Black Friday var i går, men det finnes enda mange tilbud å hente. Blant annet kjører Shai tilbud på shaibox nå, til bare 1 kr! Det er altså 400 kr billigere enn verdien av pakken, det vil jeg kalle et godt tilbud! Da får du altså verdens beste barberhøvel, sminkefjerner, shower gel med mer for bare 1 krone! Jeg har alltid en shaibox hjemme og jeg synes det er så utrolig deilig å slippe å tenke på å måtte handle inn disse tingene, for de er jo nødvendige.. Men man glemmer det så raskt.

Og ikke nok med det! Av alle som bestiller er det også 3 av mine lesere som er med i trekningen av gavekort på 500 kr hos zalando! Når du bestiller er du automatisk med i trekningen. Du kan bestille her! 

MASSE lykke til! Og ikke minst, ønsk meg lykke til på tv2 idag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg