MITT LIVS BESTE AVGJØRELSE?

I dag skrev jeg under noe jeg tror kommer til å være min livs beste og viktigste kontrakt så langt. Jeg hadde med meg pappa på møtet i morges, og vi avsluttet det hele med signering og en shot vodka, hehe. Nå har jeg management! Utrolig spennende, og jeg føler at himmelen er neste steg. Jeg har fått tilbud om mange ulike management før, men det har aldri føltes 100% riktig. Nå føles det ikke bare 100, men 150 % rett, og jeg har så mange visjoner og planer som jeg nå føler er realistiske å strekke seg til. 2016, lets go! La det bli mitt år, og la meg vise at man kan oppnå hva som helst uansett hvordan man ser ut eller hva folk har dømt deg til å være.




Etter avsluttet møte dro jeg til Huk sammen med aftenposten for å ta noen bilder vi eeeegentlig skulle ta i Harstad, men vi fikk det aldri til. Så da måtte vi velge en strand i Oslo istedenfor, som er nesten like fint! 

 

Det eneste som mangler nå for at ting skal føles helt 100%, er at alt på privatlivet skal være perfekt – og om ikke perfekt, bare.. stabilt. At jeg klarer å løsne opp i alle tråder som henger og slenger, alt som holder meg tilbake og banker inn i hodet mitt “hæ, trodde du at du var viktig? at du betyr noe?”. Alt det bakgrunnstøyet. Bort med det.

Så kan jeg være puste, og være så jævlig bra som jeg vet jeg kan være. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg