VI GJØR DET OLDSCHOOL

Pjuh, nå er jeg virkelig helt utmattet. Jeg har løpt fra den ene tingen til den andre, og for meg er det fort gjort å miste litt motet når man løper rundt i regnet med handleposer over alt, en hund som plutselig spiste litt av sin egen bæsj (…), og et stygt fall på glattisen fra min side. Men, hva skal man klage for? Det er jo alltid noe å smile over! 

Noe av det koselige som har skjedd idag, er: 

1. Utrolig mange har meldt seg på konkurransen min på facebook! Det er gøy, og da kommer det flere. Jeg har også snakket med mange av dere idag på fanpagen min, og det er flott!

2. Jeg har fikset brynene mine på browrehab, og der ble jeg så fornøyd, som vanlig. Brynene mine er endelig “on fleek”!

3. Jeg har kjøpt fifa 16, så i kveld blir det spill helt til jeg sovner. Perfekt! Og ja, vi har xbox 360. Kjører det oldschool, haha..

(siden mange spør, leppestiften min er isadora i fargen cool cashmere, kan kjøpes her)

Vi snakkes i morgen folkens! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg