JEG BLE ÅRETS BLOGGER!

Det er en sliten, men glad blogger som oppdaterer dere idag. For ja, jeg vant! Jeg ble ÅRETS blogger på kjendisgallaen! Hva skal man si, hvor skal jeg begynne? Det var en fantastisk kveld, men dagen i dag har nok vært enda bedre når jeg har fått tatt meg tid til å lese igjennom alt det fine som har blitt skrevet om meg. Venner og familie har ringt meg non-stop og nesten behandlet det som om jeg har vunnet fredsprisen, haha.. Men det føles stort, og premien jeg fikk står fint plassert på en hylle her hjemme.. Hvor prisene jeg forhåpentligvis vinner en gang i framtiden også skal stå, haha. Nå føler jeg virkelig et press på å prestere her på bloggen, det skal sies!





Det er mye jeg vil fortelle..

1. Jeg fikk blackout da jeg gikk opp på scenen for å motta prisen. Jeg husker ikke hva jeg sa, og jeg har kun lest det i ettertid. Det var vel noe sånt som “fuck dere” og noe i den duren, haha. Kjent Sophie Elise-stil, med andre ord. Kanskje ikke den flinkeste taleren i verden, men men! Altså ikke “fuck dere” som i leserne mine og alle i salen, men til de som sa jeg aldri kunne oppnå å bli tatt seriøst på grunn av hvordan jeg ser ut. Da fikk jeg enorm jubel fra salen og ble så sjokkert over det også at jeg gikk av scenen med en gang, haha.. HERREGUD. Merkes at man ikke er vandt til å finne saker og ting, ja. 

2. Jeg hadde en veldig annerledes look i klær enn absolutt alle andre på gallaen. Av en eller annen grunn valgte jeg derfor å se sur ut på bilder også, haha. Jeg følte det passet klærne bedre, enn å smile skikkelig stort..? Aner ikke hvor den logikken kom fram, og så klart er jo et smil det fineste man kan bære. Jeg får heller stråle som en sol neste gang når jeg stiller opp i min kjole for 299 fra nelly, og ikke klær som dette. 

3. Jeg tenker å lage en videoblogg om kjendisgallaen, jeg tror jeg skal ha en film av at jeg vinner noe sted. Robin prøvde i det minste å filme det, haha! Så kan jeg fortelle litt om hele opplevelsen, og bare ha en liten jentesnakk med dere hvor jeg oppdaterer på hvordan alt var slik jeg gjør med venninner 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg