SPØRSMÅL OM GRAVIDITET

Det tar liksom ikke så lang tid.

For litt siden la jeg ut et bilde av meg hvor man kan se at magen min er litt større enn den vanligvis pleier å være. Det er liksom ikke så lett å skjule det i tights som strammer inn rundt magen, og jeg klarer heller ikke å presse magen min inn – jeg ønsker ikke det heller. Et slikt bilde, og så var det gjort.

Det tar da ikke så lang tid før folk allerede begynner å snakke om at jeg er gravid. Ryktene går, forum blir opprettet, og at jeg, som ikke ønsker meg barn, plutselig skal ha en bolle i ovnen er utrolig. 

Og da kan jeg bare si at JA, jeg hadde en bolle i ovnen..

 

BOKSTAVELIG TALT en bolle, folkens. For jeg tåler ikke mel. Så dramatisk var det altså! Hver eneste gang jeg har spist noe sånt og legger ut et bilde av magen min kommenterer folk at jeg er gravid. Nei, jeg er ikke gravid. Nei, jeg kommer nok ikke til å bli det på en god stund. Men, jeg skal gi dere beskjed, og til da – vær snille mot hverandre, for jeg vet at de kommentarene kun kommer for å være slem.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg