TIL MIN ALLER BESTE VENN

 

annonse


Da jeg fikk lille Charlie trodde jeg aldri at jeg skulle bli så glad i han som jeg har blitt. Han tar nesten over all plass i hjernen min, og jeg får vondt i hjertet om jeg må være borte fra han for lenge. Mitt høyeste ønske er at han skal være glad, og alle små ting han gjør sjarmerer meg dypt inn i hjertet. For eksempel, så er han en samler! Om han finner noe, uansett hva som helst, så legger han det i kurven sin. Jeg kan våkne opp en morgen så ligger det en sko, en truse, en snusboks og alle lekene hans i kurven for å nevne noe. Og om vi får besøk henter han en og en leke som han viser fram, haha.. Søtnos! Tenk for en personlighet. Og da mener jeg så klart at min lille elskling fortjener en ekstra oppmerksomhet engang i blant. Vi ble derfor begge superlykkelige da boksen “Flink bisk!” kom hjem til oss!

Flink bisk er et nytt konsept som går ut på at man får en månedlig goodiebag til sin firbeinte venn med masse snacks, belønninger og leker. Perfekt å overasske hunden sin med en så fin julegave! Alt i boksen har en verdi på 499 kr, men boksen koster 99 kr. Jeg vet selv hvor dyrt hundeutstyr er, og jeg kan fort bruke masse penger på dyrebutikken om jeg bare skal kjøpe noen små ting. I tillegg fikk man nødvendige ting som poser til avføring (som man må bruke i Oslo), og godbiter som er bra for munnhygienen. 

Denne bamsen har blitt Charlie sin bestevenn, som han også fikk med seg i pakken.  Den lager egentlig en pipelyd om man biter hardt, men Charlie er for liten og får ikke helt til.. Den ligger så klart i kurven sammen med alt det andre han samler på. 


Om du er like glad i dyret ditt som meg (noe jeg vet mange er) så anbefaler jeg definitivt å bestille flink bisk! Det ga meg minst like mye glede som det ga han. Dere kan bestille her! 

#flinkbisk #flinkbiskjul

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg