FERDIG MED EN LETTKLEDD PHOTOSHOOT!

Idag har jeg vært på photoshoot! Woho, det dårlige forbildet er tilbake! Hehe, neida.. Men jeg elsker jo å ta bilder / bli tatt bilder av, men i det siste har det ikke blitt noe bare for gøy – kun i sammenheng med noe. Jeg får ofte henvendelser fra fotografer som har lyst til å ta bilder men jeg takker sjeldent ja, det må enkelt og greit føles som noe jeg ville ha vært komfortabel med. Og for litt siden tok en jente som heter Linnca Lysvold kontakt med meg, og jeg sjekket ut nettsiden hennes. Så kult, hun tar bass as bilder mixet med det uskylde, i en veldig tumblr-girl stil. Det har jeg jo ikke gjort før, så jeg møtte henne på et hotellrom i formiddag, og så hadde vi en time til å knipse noen bilder. 

Det sykeste av alt er at hun faktisk tar bildene med et digitalkamera! Jeg var litt skeptisk til hvordan det kom til å bli, men jeg elsket det. Så naturlig, rått og fint. 

Jeg er usikker på når jeg får bildene, hun sa hun skulle redigere dem i løpet av uken som kommer. Jeg gleder meg, og så da er det så klart rett ut på bloggen med de fineste! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg