HERREGUD FOR ET KAOS

Det ble virkelig fart på meg etter sist innlegg, jeg fikk nesten fyrverkeri stående ut av rumpa så fort som jeg spratt opp av sofaen. Vask, handling, jobb og dusj sto i tankene, men for øyeblikket er jeg så forbanna trøtt at ting ikke alltid går etter planen. Her kommer en liten liste over de rare tingene jeg har prestert å gjøre de siste tre timene..


– Jeg løp ned trappene i borettslaget med Charlie i den ene arma, søppelposer i den andre. På vei ut døra satt jeg håret i klem når døra lukket seg, og reiv ut to extensions. Ble så fortvilet (alt føltes håpløst der og da) at jeg måtte sette meg ned på bakken, midt ute på fortauet, og gråte en skvett. Omringet av søppelposer og en hyper liten hund. Dere vet når man litt gråtkvalt prøver å bønnfalle dyret sitt om å kose. “Herregud Charlie, mamma er så trist, kom nå” og han er mer opptatt av å jage sin egen hale. 

– Vel framme ved søppelkassene kastet jeg Charlie i søpla istedenfor søppelposene. Er-det-mulig. Dette kunne kanskje virke som en hevn for at han ikke ville gi meg trøst, men det var faktisk et uhell. Heldigvis var det fullt av søppelposer der så han fikk jo ikke vondt på noen måte, faktisk tror jeg han trivdes veldig godt i søpla, ettersom han ble forbanna da jeg prøvde å ta han opp. Han elsker søppel. 

– Når jeg er trøtt blir jeg paranoid. i natt drømte jeg at en skummel mann ringte på døren her, og at jeg ikke klarte å stå imot å åpne døren. Kroppen styrte seg selv. I dag ringte en helt normal mann på døren, jeg tror han var en nabo. Jeg så ut nøkkelhullet men bestemte meg for å ikke åpne, fordi jeg er paranoid. Han banket på en gang til. Jeg sa “nei charlie” fordi Charlie plaget meg. Glemte at naboen kunne høre at jeg sto rett innenfor døren, men ikke åpnet. Lol.

– Jeg gikk inn i dusjen, og koste meg ordentlig med å bruke lang tid på shampo og hårkur. Jeg nevnte kort for Robin her om dagen at jeg vasker håret en gang i uken, og han spurte “….hvorfor?”. Jeg sa “jeg har ikke tid til mer” og han bare “.. gjør det nå da?”. Hint, hint, liksom. Så ja, jeg dusjet og brukte god tid. Gikk ut av dusjen. Bestemte meg for å la håret lufftørke for en gangs skyld. Tenkte nå nettopp “hvorfor i faen blir det ikke tørt?” men det er jo fordi jeg, tre kvarter senere, enda satt med shampo i håret. Den skylte jeg altså aldri ut. 

Så hva skal jeg gjøre nå? Jo, lese en bok. Koble ut en hjerne som åpenbart ikke fungerer uansett, haha. Tror denne boken passer seg fint.. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg