JEG ER AWESOME, DU ER AWESOME

annonselenker

Hei.

Hvordan går det?

Jeg er enda syk. Det er ca like kjedelig som debatten angående om det skal sendes “jul på månetoppen” i år eller ikke – altså ikke særlig spennende. Men jeg vet jo at jeg blir frisk igjen! Dere kan vel kjenne dere igjen i følelsen når nesa renner, det kjennes ut som en lastebil kjører over brystkassen din og hodet vil eksplodere. Så her ligger jeg da, på sofaen. Magen rumler og kjæresten, altså personlig kokk, er nå på jobb og jeg tenker at jeg sikkert klarer å sulte i fire timer til, haha.. Så lite lyst har jeg til å sette meg opp. Men det passer fint for nå leser jeg igjennom både mailer fra dere og kommentarer som har kommet de siste dagene. Det er kult, vi er en awesome gjeng innser jeg! 

 




Sko fra nike her / sett med både skjørt og topp her. Flere har også spurt meg om veska, den er fra chanel i Istanbul. 

 

Her var man litt mer pigg! Disse bildene ble knipset tidligere idag ute på tur med Charlie. Jeg hadde mine 10 minutter på formiddagen hvor jeg følte at EY, nå blir jeg frisk! Det ble jeg ikke. Men imorgen.. Akk, den evige i morgen. Da er jeg i fin form. 


Forresten så skal jeg være gjest hos Lindmo i helgen, et av de mest sette talkshowene i norge (det føles også awesome).  Om noen av dere lesere vil være med i studio å se på så er biletter gratis, og kan bestilles her! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg