HVA BØR JEG GJØRE?

  

Dagens lille antrekk! Kaldt som faen men verdt det. 




Tskjorte er Robin sin / lue fra Louis Vuitton / jakke her / sko her

 

Forresten, etter innlegget om taxisjåføren har jeg fått så mange fine mailer – alt fra taxisjåfører til småbarnsmødre, jenter på 11 år og lærere, til og med Caroline Berg Eriksen skrev om meg i et innlegg. Fineste var fra en flyktning som satt på en lesesal på NTNU etter 6,5 år i Norge og ble rørt til tårer. Tenk det. Helt fantastisk.

Nå skal jeg spise litt vegan-sushi (min veganuke går over all forventning!), og etter det er det pole fitness med en venninne. Og gjett hva? I morgen skal jeg en tur til Harstad sammen med aftenposten for å ta noen bilder. Jeg skal være en natt, og er enda i tekseboksen på om jeg skal ta med Charlie eller ikke.. Lurer på om det eventuelt blir stressende å fly med han, for ikke bare meg men også han..? Nå kan han jo være hjemme med kjæresten. Jeg får se, kanskje noen av dere har erfaringer? 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg