min dag fra start til slutt

Her kommer en liten oppsummering av dagen min i går! Jeg startet med å spille inn programmet “typisk deg” som kommer på Tv Norge om 1 år. Det er kjipt at det tar så lang tid, MEN det var utrolig gøy å gjøre litt tv igjen! Jeg har takket nei til alt jeg har blitt tilbudt fordi det krever for mye tid, men akkurat dette var bare en halv dag med innspilling i tillegg til et veldig kult konsept. Og speaking of TV, firestjerners middag som jeg var med på kommer ikke før til neste år heller.. Men det kommer i det minste! 


 
Så, dro jeg og Marte (manager) og Joakim for å spise lunsj ute, pluss snakke masse. Eller, de to snakker masse, jeg hører på.. 
 
 
Etterpå var jeg på PULF – altså pop up litterær festival – for å ha en samtale med Harald Eia om boka mi. Boken heter altså “forbilde” og skal etter planen komme ut til høsten, jeg vil tro at Oktober er mest realistisk å forholde seg til.


 

I forkant av samtalen i går hadde jeg tatt en personlighetstest på over 250 spørsmål, der kom det blant annet fram at jeg scorer skyhøyt på depresjon. Det kom ikke som noe stort sjokk på meg, men slik blir det bra bok av, i det minste. Jeg prøver å tenke sånn. Det går jo over! 



 
Vi avsluttet dagen med mat og drinker på Tijuana. Det var en fin dag, sånn alt i alt. Sånn egentlig. 
 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg