MY FRIEND X JUSTIN BIEBER

Jeg er hos min venninne Joanna på et kjapt besøk for å høre om USA-turen hennes og drikke et glass vin! Hun har virkelig opplevd mye sykt, mens hun var i LA sendte hun meg masse videoer av Justin Bieber og henne, haha.. Nå prøver hun å overtale meg til å flytte for å leve livet. Jeg er alt for hjemmekjær og er ikke sååå fascinert over kjendiser at jeg er villig til å flytte over halve planeten, men det er gøy å høre om!

Det er rart for “lett” det er å komme innpå de største kjendisene, ikke så vanskelig som man skulle tro om man er jente og ser bra ut faktisk. Rart at livet er sånn. 



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg