VEGANERUKE!

annonselenke

 

Jepp folkens, nå har jeg bestemt meg for å ha veganeruke annenhver, og pescetarianer (fisk, ikke kjøtt) annenhver. Jeg har kicket igang med smoothie, veganeryoghurt og nå på kvelden grøt med soyamelk. Den ble litt tynnere enn “vanlig” grøt og smaker jo ikke helt som jeg er vandt til, men det er en vanesak. Nå synes jeg jo kjøtt smaker ekkelt, og det syntes jeg ikke før. Det føles godt å endelig ha tatt dette valget, og så håper jeg at det føles naturlig å bli 100% veganer etterhvert. 



jumpsuit finner du her. 

Nå ser jeg litt på Skal vi Danse, men må snart komme meg ut døra – først med Charlie, og så til en bursdagsmiddag som tilfeldigvis også er en veganermiddag, woho! Flaks for meg. Vi snakkes i morgen! 


Det er mange som har lurt på om jeg skal gå i fakkeltoget mot pels, og er det mulig – jeg GLEMTE det! Jeg satt jo å var så klar, men innbilte meg at det var i morgen.. Det føles dritt, men det føles bra at så mange stiller opp på det uansett, så får jeg ta det igjen til neste år. Det er jo uansett en sak hvor dere vet hvor jeg står 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg