JEG HAR SOMMERFUGLER I MAGEN!

annonselenker

Nå sitter jeg hjemme hos min venninne Marte sammen med begge hundene våre og venter på å se meg på Tusvik & Tønne! Det starter klokken 21:40, og jeg er så spent. Faktisk har jeg sommerfugler i magen.. Tenk å få være med på noe så stort? Det hadde jeg ikke trodd for noen år siden, eller for å være ærlig hadde jeg ikke trodd det sist uke heller, haha. Jeg blir like sjokkert hver eneste gang jeg får være med på noe som helst.. Lille meg!? Fra harstad? What the hell.


Haha, disse to er gooode venner! Marte sin hund, og min lille. De bodde sammen i to uker når jeg var i Spania, så de er best buddies.


(annonselenker) Tightsen min finner dere her / t-skjorta her

Så ja, husk å skru på skjermen 21:40! Jeg er så spent!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg