MIN FØRSTE GANG SOM PROGRAMLEDER

Nå har jeg et skikkelig KICK, for jeg har vært på innspillingen av Tusvik og Tønne!

Og på toppen av det hele var jeg programleder. Det gikk overaskende fint for min del, og jeg fikk definitivt mersmak på programlederyrket.. Hvem vet hva jeg ender opp som til slutt, liksom. Jeg er ikke en jente som fungerer til å bare sitte å hole kjeft å se søt ut, jeg må få lov å snakke å si mine egne meninger også. Så da passer et show som dette meg helt perfekt!

Her ser dere min fotograf og bestevenn Joakim, som også fikk være med på showet! Jepp, det skjedde, haha!




Dere kan se programmet i morgen 21:40 på tv2, jeg håper dere velger å skru på skjermen 😉 Jeg kan si såpass.. Ildprøven jeg måtte igjennom er det ekleste jeg har vært med på! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg