DEN VERSTE SØNDAGEN PÅ LENGE

I dag har vært en ordentlig kjip dag for meg om jeg skal være helt ærlig. Det har vært mange ting som har skjedd på privaten og på toppen av det hele ble mobilen min stjelt igår. Jeg trodde først jeg hadde mistet den, men ettersom jeg hadde 8% batteri da den forsvant for 20 timer siden, og når jeg nå ringer den er den enda på, så tror jeg den har blitt stjelt. Jeg la ut en video på instagram igår og etter noen minutter var telefonen borte, og jeg har lett som en gal. Jeg tror faktisk jeg har ringt min egen telefon 90 ganger, men den er jo enda på.. Så det ser ut som om noen har stjelt den, og satt den i en lader? Slik at de kan se på telefonen min..? For jeg kjenner telefonen min (haha), den ville ikke holdt ut i så mange timer med så lite batteri, når det alltid er aktivitet på den. Dessverre har jeg en kode som ikke akkurat er vanskelig å gjette, så jeg er veldig trist nå.. Det er ikke noe problem å komme inn på min telefon og jeg som de fleste andre har masse privat der. Så om noen vil krenke meg, ydmyke meg, så får de nok til det. 

Telefonen min er også eneste måte jeg kommer meg på facebook via pc eller noe annet sted, fordi hver gang jeg logger inn får jeg en kode på telefonen. Så altså, null facebook, null telefon, null instagram og ingen kontakt med omverden generelt. Så all jobb jeg skal gjøre de neste dagene, alt føles som et forbanna stress og jeg får jo ikke sagt ifra til noen. Instagrammen min er kun også mulig å logge inn på via den telefonen. Farvel, 239 000 følgere..? 

Det føles så rart at folk kan gjøre noe sånt. Jeg får ikke snakket med mine egne foreldre engang og sitter totalt isolert. Veldig, veldig jævlig føles det.. Og fordi bankkortet mitt nå er sperret pga at noen hadde tatt DET også, så får jeg ikke kjøpt ny telefon. Forøvrig får jeg ikke kjøpt noen ting.

Fin søndag, får man si. Jeg skal sove nå, for om ikke må jeg jo døgne for å komme meg opp i morgen. Alarm har jeg jo ikke, haha.. FAEN DA! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg