HALVE NORGE ELSKER

Disse videoene har jo blitt delt over alle hauger de siste dagene, men jeg klarer ikke å holde meg likevel. Det er så fantastisk bra! Rørende, morsomt, fint, vakkert.. Alt. Jeg tror halve Norge hadde Karpe Diem på hjernen i går! 

Denne sangen her er jo litt av det samme jeg skrev om i flyktningsinnlegget mitt, altså om de som sitter i – gjerne kjellerleiligheter – og utrykker seg på nettet om ting de ikke burde si så mye om. Denne låten og ikke minst videoen er kunst, og jeg håper den får enkelte til å tenke seg om to eller tusen ganger. Når musikk får deg til å føle noe, da er det rett. Og dette er veldig, veldig rett.

 

Og denne, som er den kuleste videoen jeg har sett på kanskje flere år! Laget her i lille norge liksom. Det svir litt (veldig) i hjertet at jeg ble spurt om å være med i denne videoen som kona til Magdi, og at jeg måtte takke nei fordi jeg var på en annen jobb. Jeg skulle så ønske jeg fikk oppleve dette utrolige settet! Men herregud, det er jo en fantastisk video og jeg nyter den veeeeeeldig. Og Chirag med grått hår? HALLO??? SER SÅ BRA UT! Jeg er tidenes stalker på disse to gutta, har møtt en av dem en gang i en middag og da var jeg helt “hallo jeg har boka deres, genseren, jeg kan alle sangene, var i spektrum”.. Ja, dere forstår greia, hehe.. Heldigvis er de fine folk som tar sånt veldig bra, og snakker om alt annet enn seg selv faktisk. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg