FORTJENER JEG SÅ MYE KJÆRLIGHET?

Altså dere.. Hvor fantastiske er ikke dere! Jeg deltok på en debatt på Lamberseter i dag om ungdom og press, og både før og etter debatten ble jeg overøst av snille ord og masse gode klemmer. Spessielt må jeg takke jentene Adele og Isabelle som satt fint plantet på første rad, de to søtnosene hadde printet ut bilder av meg som jeg fikk signere.. Hjertet mitt smelter! Jeg vet ikke helt hva det er som holder meg jordnær med tanke på hvordan jeg blir møtt av dere, jeg burde jo vært oppe blandt skyene haha. Men nei seriøst nå, tusen takk for at dere er så utrolig fine. Om dere bare visste hvor glad dere gjør meg! ♥

Vel ferdig på debatt dro jeg og min venninne Marte på premieren av Tusvik & Tønne sitt show på latter. Masse champagne, gode småretter og et fantastisk show! Og så etterfulgt av premierefest hvor jeg møtte mange kjentfolk. Nå kom akkurat kjæresten min hjem så vi skal rekke å kose litt før vi sovner! En sånn der fin dag, var dette.


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg