JEG GRÅT PÅ BUSSEN I DAG

inneholder annonselenke

Vil dere høre noe skikkelig teit? Idag sto jeg på bussen og hørte på black eyed peas – pump it (av alle mulige sanger). Vi hadde koreografi til den som dans nummer 2 i mitt dansecrew, og jeg går igjennom hver eneste bevegelse i hodet den dag idag, jeg kan det jo enda. Tenk, nå er det ett år siden jeg var på trening med unique for første gang, så denne årstiden minner meg litt om all spenningen jeg følte på da. Jeg tenkte igjennom hele reisen med det programmet, at dere stemte meg helt til tredjeplass, at jeg klarte meg igjennom battle etter battle fordi dere stemte, og at jeg faktisk har dere i ryggen uansett føles så forbanna bra. Og så begynte jeg å gråte fordi jeg ble så rørt. På bussen.. Med “pump it” som soundtrack.. Dere tror kanskje det er klin umulig å grine til en slik sang, men jeg klarte det uten problem. Vel, tusen takk for alt, jeg tror 2015 har vært vårt desidert beste år! 


Jakke fra junkyard / sko fra nelly her. 

Forresten, så hadde jeg blitt så glad om dere stemte på meg som årets blogger HER! Jeg gleder meg masse til kjendisgallaen enten jeg vinner eller ei, og jeg vet jo at en stemme ikke er det viktigste, selv om jeg så gjerne vil vinne.  Jeg har allerede booket både stylist, hår og makeup så jeg er klar for å se fin ut uansett om jeg vinner eller taper, hehe. Men jeg håper jeg har markert meg litt som blogger dette året, og at jeg kanskje er verdig nettopp din stemme. For meg er årets blogger en som har klart å gjøre noe “større” med bloggen sin, og som har inspirert andre. Om deter meg for deg aner jeg ikke, men jeg kan jo håpe! Jeg har jo aldri vunnet noe før, men har vært toppblogger i 4 år. Wow, sykt at det har gått så lang tid! 

Jeg håper dere har det fantastisk. Det fortjener dere! (hilsen rørt frøken som tenker over hva vi har sammen). 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg