HAVFRUE ENJØRNING PRINSESSE = MEG

Jeg våknet opp i morges overbevist om at denne dagen kom til å være kjip uten noen spesiell grunn – enkelte dager er jo bare sånn. Men overassket ble jeg, da taxiselskapet jeg brukte spanderte turen på meg (teit å si, men de har vel kanskje lest bloggen og hvor mye jeg hater taxier) og etter det gikk dagen bare oppover med den ene fine hendelsen etter den andre. Jeg er i dødsgodt humor!

Det er vel ikke akkurat noe verre at jeg elsker mitt nye hår. Altså, jeg ELSKER det. Jeg føler meg som en liten havfrue / enhjørning / prinsesse, haha. Selv om jeg bare skulle ha dette håret i et par måneder lurer jeg på om det ikke blir litt lengre. Kanskje resten av mitt liv. Jeg skal ut å ta outfitbilder snart og jeg gleder meg sånn til å se hvordan det blir på litt bedre bilder! Enn så lenge har jeg bare tatt en hel haug av selfies.. Har måttet holde kraftig tilbake for å ikke legge ut alt på instagram. 

Nå må jeg vaske klær.. Litt mindre gøy. Men jeg har i det minste mitt fantaastiske hår, høhø. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg