VI TRODDE IKKE DET SKULLE GÅ




Min hverdagsuniform er som regel denne herlige jakken, en treningstights og joggesko, og slik så jeg også ut idag.  Disse bildene knipset jeg med Joakim for et par timer siden! Vi trodde helt ærlig ikke disse bildene skulle bli noe fine ettersom vi ikke begynte før det var mørkt ute, og at vi i tillegg ikke gadd å holde på i mer enn 20 minutter. Men de funket!  Ellers er det mandag, mye å gjøre, og vi hadde nettopp en stooor rengjøring her hjemme. Vi snakker å skrubbe hver en liten krik og krok av de 49 kvadratmeterne jeg bor på.. Det er deilig å sitte i en ren og pen leilighet nå i det minste. 

Ps: vinneren av Hunger Games konkurransen er trukket, og har blitt kontaktet på mail! Misunner de heldige vinnerne som får en så fantastisk tur til London, jeg!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg