KÅRET TIL ÅRETS KOSTYME

 Søndag er jo egentlig en dag man skal slappe av på, men jeg er på vei til trening (snikskryting, hehe). Men etter det.. DA! Da skal jeg slappe av. Ligge i sofaen, spise mat og se på en serie. Vi feiret jo halloween igår, og jeg hadde det utrolig koselig i godt selskap. Jeg øtte mange gamle venner og vi dro ikke på byen, hjemmefest er en sjelden vare så jeg var jo i ekstase over det. I tillegg våknet jeg opp til beskjeden om at jeg ble kåret til årets kostyme av p4, tusen takk for det!  Nå blir det vanskelig å toppe den til neste år, men jeg må jo bare prøve, hehe.

Forresten, sykt med en kvart million lesere igår, noe som for meg ikke er så langt unna personlig rekord. Jeg skjønner jo at provosering fungerer, men det føles for meg veldig 2011, og noe jeg kunne ha gjort da jeg var 16 år. Nå ble dette bestemt for å få fokus på en kampanje, jeg kunne aldri gjort det bare “for at”.. For å lure et publikum inn på en blogg? Og det var heller aldri meningen for meg nå, som sagt så hadde jeg aldri trodd kampanjen skulle få så mye oppmerksomhet men jeg er glad for det, fordi saken er så viktig. Det var ikke sånn “hey, her står jeg halvnaken sex sex sex”, det handler om å redde liv. 

Nå stikker jeg på trening! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg