FINT SKAL DET VÆRE

reklame


I morges ble jeg sminket så fint, og da måtte jeg så klart stoppe alt jeg gjorde for å ta et par selfies, hehe..


 

Og når vi snakker om mobiler, dere ser kanskje litt av dekselet mitt? Jeg har hatt det i et par måneder nå, men første gang jeg skulle blogge om det var det utsolgt. Ikke overasskende, marmor er jo utrolig populært for tiden. Men nå er dekselet inne på lager igjen sammen med et par nye favoritter, alt er fra BuyHelse.no ♥ Dekslene pynter virkelig opp telefonen min, den ser nå veldig mye finere ut i hånda, men også som en del av interiøret hjemme når den bare ligger og slenger.

 


 

Jeg har alltid variert dekslene mine med jevne mellomrom, men ikke så mye den siste tiden rett og slett fordi jeg liker disse så godt. Jeg byttet til det grønne idag etter en lang periode med grønt, og jeg elsker det! Dere finner det i grått her, mørkt her og grønt her. Faktisk likte kjæresten også disse! Jeg tror disse kan være en perfekt julegave til enten deg selv, eller til hun som har alt. Det er muulig jeg har en bestevenninne som får et deksel under treet blant annet, uten å røpe for mye.. 

De blir forresten veldig fort utsolgte, så det kan være lurt å ikke vente så alt for lenge med å bestille. Sist gang rakk jeg jo ikke engang å blogge om de før de var revet vekk, haha 🙂 Dere finner hele utvalget her. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg