NEXT LEVEL UGLY

I morgen skal vi endelig ta promobildene for extensionskolleksjonen min! Som jeg har sagt før så tar ting tid og jeg er perfeksjonist når jeg først skal sette navnet mitt på noe.. Derfor vil jeg heller ha litt ventetid enn å slenge ut noe dritt bare for å gjøre det. Uansett, i morgen er det photoshoot hele dagen og jeg prøver å finne ut hva jeg skal ha på meg. Bildene skal ha fokus på ansiktet og håret, så det er vel egentlig ikke så alt for nøye uansett.. Men jeg har dårlig tid i morgen ettersom jeg må svinge innom makeupartisten min først, så det er greit å få det ordnet nå! Om ikke ender det opp med at jeg stikker hjemmefra i den hullete treningstightsen min fra år 2011, jeg ble alltid heftig mobbet for den av danseguttene under “mitt dansecrew”.. Hehe.

Siden jeg ikke vil dele bilder av klærne jeg skal ha på i morgen (det får dere jo se da, hehe) kan jeg heller dele noe jeg aldri har gjort før.. Nemlig de styggeste bildene av meg noen sinne. Jeg samler ikke på slikt, men flaks for dere så gjør Anne-Sofie det. Her kommer min nydelige side opp igjennom årene! Kan ikke tro jeg gjør dette.. Det er next level ugly.




 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg